Followers

Tuesday, 24 July 2012

Hari Rabu ini Haru #1

Entry hari ni aku nak cakap banyak-banyak. no more Wordless but Wordmores. huh. sapela yang mencipta wordless wednesday ni. kalau nak wordless sangat tak payahla tulis entry untuk hari rabu.

Aku rasa da semakin berminat nak jadi blogger indie yang berfahaman bebas. Tiada lagi copypaste. Tiada lagi contest GA. itu yang penting. bukan mengejar famous amos macam B** ASS****. aku pon tak kenal dia. dia ni adik Awal Ashaari ke? LoL. Mungkin korang idola dia. haha who cares! Doowh.

Aku juga bukan lah GF kepada Hanis Zalikha. jangan hanya disebabkan nama blog aku "inibelogdeanzofq" dan blog hanis zalikha "inibelogsaya” lebih kurang sama membuatkan dia gf aku. woohaa. sorry sket.

Actually, aku baru sedar yang aku dah menyimpang jauh dalam penulisan blog ni. so sekarang masanya untuk mengubah blog aku menjadi blogger yang bakal menyemakkan dan meyeragamkan kembali rongga nadi otak korang .

"Sesungguhya indie itu pucuk segala perubahan mainsteamstream."

2 9 comments:

  1. tu dia..terbaik tu:) huhu..smoga terus memacu lngkah menjadi blogger hebat ..

    ReplyDelete

Blogger news

Free directory submit
Get this commentators widget
Design by BlogSpotDesign | Ngetik Dot Com